Katowice, Kosciuszki 37

Przeglądy podatkowe

Na czym polega nasz audyt?

Na czym polega nasz audyt?

– Wstępny audyt prawnopodatkowy przeprowadzony jest w celu identyfikacji oszczędności lub zagrożeń związanych z przyjętym sposobem rozliczania podatków
– Realizując usługę koncentrujemy się na kluczowych obszarach Państwa działalności, dodatkowo analizie poddany może zostać każdy wybrany przez klienta obszar rozliczeń
– W ramach audytu wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie i znajomość najnowszych kierunków orzeczniczych
– W razie identyfikacji obszarów rokujących osiągnięcie oszczędności lub generujących zagrożenia, opracowujemy dla Państwa raport podsumowujący i stanowiący bazę do dalszego działania
– Po przedstawieniu raportu, na Państwa życzenie udzielamy wszelkich niezbędnych wyjaśnień i rekomendacji co do dalszego działania
– W oparciu o udzielone informację, korzystając z naszego wsparcia, możecie Państwo świadomie, decydować o dalszych krokach w celu osiągnięcia zakładanych celów

Co weryfikujemy?

– Audyt obejmuje analizę wybranej dokumentacji podatkowej, w tym ewidencji, rejestrów, deklaracji, ksiąg podatkowych, umów handlowych
– Weryfikacja dokumentacji następuję w siedzibie klienta, innym uzgodnionym miejscu lub zdalnie przy wykorzystaniu bezpiecznych środków komunikacji

Zakres przedmiotowy audytu

Nasi specjaliści wykonują audyty w zakresie:
– podatku dochodowego od osób fizycznych
– podatku dochodowego od osób prawnych
– podatku od nieruchomości
– podatku od towarów i usług
– opłaty za użytkowanie wieczyste
– oskładkowania ZUS

PROCEDURA AUDYTOWA

Etap I – WSTĘPNY PRZEGLĄD

W pierwszej kolejności dokonujemy przeglądu dokumentacji w celu identyfikacji obszarów potencjalnych oszczędności lub zagrożeń

Etap II – ANALIZA KLUCZOWYCH OBSZARÓW

W kolejnym etapie nasi doradcy weryfikują kluczowe obszary działalności oraz konsultują wstępne wnioski

Etap III – RAPORT I REKOMENDACJA

Wyniki audytu prezentujemy w formie skróconego raportu, który omawiamy na spotkaniu z osobami decyzyjnymi udzielając dalszych rekomendacji

Co po audycie?

Po przedstawieniu raportu przychodzi czas na podjęcie decyzji o implementacji rekomendowanych rozwiązań

Na czym polega wdrożenie, rekomendacji?

Wdrożenie, stanowi kontynuację usługi audytowej i może polegać na:


– opracowaniu dokumentacji
– przygotowaniu i wystąpieniu do właściwych organów z wnioskami o stwierdzenie nadpłaty w podatku,
– wnioskami o interpretację podatkową,
– wnioskami o zmianę wysokości opłaty za użytkowanie wieczyste, wnioskami o dofinansowanie,
– reprezentacji w toku postępowań prawnopodatkowych

KORZYŚCI Z PRZEPROWADZENIA AUDYTU

Niezależny przegląd dokumentacji przez ekspertów

Weryfikacja występowania potencjalnych oszczędności prawnopodatkowych

Identyfikacja ryzyk podatkowych

Wynagrodzenie

– Oferujemy dużą elastyczność w sposobie ustalenia wynagrodzenia za naszą pracę – wysokość i forma wynagrodzenia ustalane są indywidualnie i uzależnione są m.in. od stopnia zaawansowania procesów w przedsiębiorstwie

– Proponowane wynagrodzenie za wstępny audyt prawnopodatkowy wynosi: 1.500 PLN netto oraz tzw. „success fee”, czyli udział w zidentyfikowanych oszczędnościach w razie ich uzyskania

Kontakt

Michał Hankus

Radca prawny
Doradca podatkowy

E: m.hankus@hmplegal.plM: +48 516 929 565www.hmplegal.pl

Piotr Majewski

Adwokat
Doradca podatkowy

E: p.majewski@hmplegal.plM: +48 509 642 001www.hmplegal.pl
ZADZWOŃ

Formularz kontaktowy

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Skontaktuj się z nami

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.